Selasa, 30 Jun 2009

Ucapan Ulangtahun Eksklusif ala-ala Lebih Muda Dari Ku Harap Sabar Menunggu

Sejak berehat dari berblog, ini entri eksklusif aku untuk Jejaka Manis 24, Razaisyam Rashid. Promising young director dan juga prospek panas dalam industri gambar bergerak untuk negara kita buat masa sekarang. Pernah diangkat sebagai pengarah muda indipenden generasi ketiga selepas Yasmin Ahmad dan Fahmi Reza.

Fuh! Port folio yang amat kuat untuk gadis-gadis hot di luar sana yang jiwanya masih belum di miliki oleh mana-mana teruna ataupun jejaka yang sudah hilang teruna. Tapi, pastikan anda seorang yang bijak dan lulus ujian IQ sebelum cuba untuk mengisi borang.

Memandangkan sambutan ulangtahun sama macam Hari Raya Puasa, maksudnya ia hanya datang sekali saja dalam setahun. Dan, cubaan balik lewat dari Urbanscapes dapat di hidu oleh aku dan Pjoe. Maka, segala perancangan untuk memerangkap tuan director ini berjaya di sempurnakan dengan hanya satu panggilan telefon dari dua pelakon tambahan yang juga mempunyai masa depan yang cerah dalam dunia lakonan untuk siri tv tempatan iaitu Alfie (berbaju hijau) dan El Nico (berbaju hitam).


Memang hot la mamat ni walaupun dalam keadaan berlumuran kuning telur tapi awek aku kool je layan bau hanyir.

Akhir kata, semoga panjang umur, murah rezeki, dapat kereta baru, dapat awek baru, dapat funder baru nak buat movie, dan dapat idea baru macam mana nak belanja kami semua makan Sate Haji Samuri.

Sekian!

3 ulasan:

iamstradust berkata...

thanks syg

nanti akan revenge

hati2

tengku_fir21 berkata...

huhuhu...
bajet mude kan mamat tue

Naj(whoa) berkata...

=))