Rabu, 8 Julai 2009

Siri Pertama : Keluar Malam-Malam Buta Nak Ambil Gambar Apa?

Pada suatu malam, El Nico (rujuk gambar di bawah) telah menghantar sms kepada aku bertanya khabar. Selepas bertanya khabar, dia cuba 'memancing' aku untuk keluar minum dalam sms keduanya. Katanya dia dan Alfie (rujuk mana-mana gambar) mengalami tahap bosan peringkat 4 iaitu peringkat yang paling tinggi dalam semua peringkat untuk mengukur kebosanan. Risau memikirkan keadaan yang lebih teruk seperti tekanan mental atau sakit jiwa menyelebungi diri mereka, aku dan Aca bersetuju untuk menemani mereka keluar bersosial kerana kami juga sebenarnya mengalami masalah yang sama.

Ini El Nico. Dilahirkan di Bali, Indonesia namun di besarkan di Pasir Mas, Kelantan.

Tanpa membuang masa, Alfie dan El Nico terus bersiap dan datang ke rumah aku. Untuk pengetahuan semua, rumah Alfie dan El Nico hanya ditingkat 2 dan rumah aku di tingkat 3 dalam satu bangunan yang sama. Senang cerita, kami ni jiran.

Lalu berangkatlah kami ke lokasi minum-minum. Lokasi yang menjadi pilihan adalah Tasik Permaisuri yang hanya beberapa minit dari rumah kami. Minum-minum tepi tasik tu kira ok la juga tapi kami tak lepak lama pun. Air dia tawar sikit. Kedekut susu agaknya. Lepas bayar kami jalan-jalan dalam kawasan taman sepanjang tasik. Walaupun kami memang dah tahu dalam tu gelap, tapi kami masuk jalan jalan jugak. Lepas tu. Entah. Apa lagi aku nak cerita ah?.

Ini pose manja dari Alfie dan El Nico untuk kamu semua.

6 ulasan:

aida cy berkata...

manja habis elnino

tengku_fir21 berkata...

semua pose maut tueee

Seriy Amran berkata...

uiks!
that view was nice!
=)

iamstradust berkata...

elnico nice ass

cujen berkata...

gambar yg no 4 tu cantik gilerr

Siti Jenar berkata...

gamabar mung romantik sirrr