Jumaat, 7 Januari 2011

Aku dan Perempuan

Kisah hidup aku dengan perempuan tak banyak. Tak cukup menarik untuk di ceritakan. Well, aku menghormati kaum wanita dan sangat tidak sukakan perkelahian walaupun kadang-kadang ada juga misbehaved. Namun, ada beberapa perkara juga yang buat aku menyampah dengan perempuan. Sebagai contoh, perempuan yang parking kereta dia depan kereta aku sampai halang aku nak keluar dan lagi best aku terpaksa tunggu dia dari pukul 6.15 pagi sampai nak 5 minit lagi pukul 8. Dari gelap sampai terang benderang dan dia datang dengan buat muka tak bersalah dengan sepatah kata saja. Sori eh....

Ok..aku sabar. Boleh tahan lagi. Senyum lagi sambil berpesan. Lain kali letak nombor telefon sekali dekat dashboard. Senang nak call. Suruh alih kereta. Nasib baik aku memiliki ciri-ciri pemaaf yang di warisi dari ayah aku. Kalau aku ikut ciri-ciri yang aku warisi oleh mak aku. Nahas budak perempuan tu nanti aku bebel.

Lagi satu, aku boleh sabar dengan dia sebab dia tak datang dukung anak patung Garfield sekali macam ada budak perempuan kelas aku buat dulu.

1 ulasan:

Atoo berkata...

dukung patung garfield? hahhaha